2011. április 16., szombat

Irány Isztambul!

Idén végre sor kerül arra, amire már évek óta vágyom és hát ezért vagy azért nem tehettem meg. NYARALOK. Tegnapi nappal letelt a próbaidőm és hát átvettek véglegesre. Ez olyan mintha valami hatalmas kő esne le a vállamról, komolyan mondom, h még a teljesítményem is megváltozott. Tervezgettük már pár hete, hogy kéne valami kiruccanás, így először belőttük úticélnak Prágát... Jó tervnek tűnt, míg egyszercsak leesett, hogy Dorci utazni szeretne, de nem vágyik oda. Így nagy tanakodás indult egyénibe, hogy hova menjünk, ami mindenkinek álom hely. És hát itt jött a nagy ötlet, hogy Isztambul. Én megmondom őszintén, hogy minden idegen kultúrát imádok, így nekem a legfőbb szempont az volt, hogy távol álljon az Europid kultúrától. Nekem kedvelt úticélom lett volna Dubaj is... na de az valami eszement drága, így marad Isztambul - Törökország. Mostmár csak arra várunk, hogy a repülőgép árak minél kedvezőbbek legyenek (ez pedig logikátlan módon következik), aztán foglalás, aztán július 8-11-ig irány Isztambul.
Tettem ki oldalra egy mini Isztambul térképet, csakhogy mindig szem előtt legyen, meg találtam egy nagyon jó blogot a felkészüléshez. Mindent meg szeretnék nézni és irtó sok képet szeretnék csinálni :). Ami az egyetlen negatívum, hogy hiába voltam Libribe/Alexandrába, nem találtam egyetlen normális útikönyvet sem, így valszeg egy szedett-vetett kis formátumú könyvvel kell majd beérnem :(, dehát ez van, majd megpróbálom helyettesíteni a netes anyagokkal valahogy. Szóval így állunk most, de irtóra várom már :)

Nincsenek megjegyzések: