2011. április 8., péntek

15 fok árnyékban

Bicajjal kéne már járni. Szép az idő, nem esik (meg a szél is fúj). Tegnap melóhelyen kicsit megint túlcsordultunk. 1 hét van próbaidő végéig, aztán remélem megszűnnek a belső pánikrohamok. Mindenesetre nagyon szép anyagot csináltunk így csapatilag. Nem mondom, hogy nagyon sokat tettem hozzá, de azért egy koncepciót szépen végigvezettem... nekem tetszik.
Ma hazafelé veszem az irányt kemény egy napra. Asszem másfél hónapja nem jártam arra felé. Változás így hírből, hogy tesóm nője hozzánk költözött. Ez is már milyen vívódás. Pár hónapja tesóm költözött hozzá, utána pár hónapot külön, most meg a csaj hozzánk... nem nagyon sikeredik egyik lépésről a másikra jutni. De legalább küzdenek, amit én respektálok.

Ma új könyvbe kezdek (köszi Zsoci, hogy kölcsön adtad).

Nincsenek megjegyzések: