2011. április 18., hétfő

Irány Isztambul - Szervezkedés 1.

Nagy kutakodás során konstatáltam magamban, hogy nem nagyon vannak részletes isztambuli útikönyvek, nagy keresgetés árán találtam egy 115 oldalasat, ami úgy ahogy kifejti a lényegesebb dolgokat. Tegnap elhatároztam, hogy az életem során bekövetkező minden nyaralásból szeretnék valami maradandó "értékes" emlék tárgyat és persze útikönyvet. Apropó nagyon vicces, de tegnap Váciba bejött egy török család, akikkel vicces módon Dorothyval tök jól lespanoltunk és elvileg kint majd össze is futunk... Amondó vagyok, nem árt, ha az embernek van bármiféle kapaszkodó ott kint. Amúgy olvastam, hogy ők imádják a Magyarokat... talán túlzottan is :).

Más! Megvan az első vizsgaidőpont. Május 14. Úgyhogy sajnálatos módon ismét itt a vizsgaidőszak a kapuban :(

3 megjegyzés:

Reni írta...

Igen, tényleg szeretnek minket. Valamilyen okból kifolyólag közös ősünknek tartják Attilát, a hunok királyát. :D Ezt egy török csávó ecsetelte nekem hosszasan, és nagy lelkesedéssel, úgyhogy hiszek neki.

Reni írta...

Ja, és tényleg ne menjetek pali nélkül!!! Peti is beijesztett, amikor meséltem neki, hova mentek. Féltelek, úgyhogy szerezz be valakit még mellétek feltétlenül!!! Eszedbe ne jusson, hogy csak ketten menjetek!

Kata írta...

3-man megyünk sajnos csak :((