2010. július 9., péntek

Pénzügyi kivetés

...címmel levelet kaptam ma a sulimból. "Nagyon örülök" neki... 7500 HUF-ot emelkedett a tandíj éjóó. Éves szinten 15 000 HUF. Na jó benne volt a pakliban, csak azért az ember titkon reménykedik, hogy a sulit hátha nem kapja el az infláció, pedig DE. Szerencsére még nem esedékes, hanem majd csak szeptember végén. Azért hihetetlen, hogy egy év már lement.

Elkezdtem egy újabb könyvet olvasni (így most egypár könyvet olvasok párhuzamosan). Dan Brown: Az elveszett jelkép címmel. Nagyon tetszik eddig, bár a tipikus Dan Brown stílust nem tudta levetkőzni az író. Így néha beleütközöm a szokásosan kiszámítható poénokba és az idegesítő több szálon futó fejezetek feszültségkeltő egymásközti ugrándozásába, dehát ezt már megszoktuk. Ettől független, ahol tartok, ott még nagyon tetszik. És ismét felbuzdított a szabadkőműves témában...


Másrészt tegnap DJ fotóztam. A Sziszinek csináltunk pár (olyan 50) fotót a weboldalához, így ha minden igaz, akkor elég fullos lesz az oldala és sztem a fotók is elég kifejezőek. Mutatóba egy példa:A háttér persze nem lesz ott, sajnos nem volt stúdiós lehetőség, és ez egyelőre nyerskép, 0 photoshop.

Ma meg asszem gyümölcstortát sütök :). Nagy debütálás lesz ez, dehát előbb-utóbb muszáj valamit már magamévá tenni gasztrótudásilag :)).

3 megjegyzés:

Gergely írta...

Kár, hogy koszos a cipője :) a foltos kanapén (bal alsó sarok) még csak csak segít a PS, de a retyós converse marad :D

Kata írta...

Ez null forintos fotózás, egy poros/koszos raktárban, nem volt más pamlag kéznél :). A retusnak viszonylag nagy szerepe lesz... a cipő tényleg lehetett volna tisztább, ezzel egyet értek.

Névtelen írta...

Szia! Költségtérítéses szakra járok, keresztfélévben kezdtem. Én is kaptam e-mailt pénzügyi kivetés címmel. Hívtam a bankom, az egyenlegemre voltam kiváncsi, és mondták, hogy nem volt mozgás a számlámon. Kérlek segíts nekem, ha van hozzá kedved, mert sajnos nem értem ezt a dolgot. Az e-mail címem: etik@pro.hu Előre is köszönöm!