2010. július 27., kedd

Mostmár...

...nagyon elegem van a táppénzes papír ügyből. Anya könyvelője elküldött a(z) (ex)munkaadómhoz, ő meg vissza a könyvelőhöz. Segítség!!! Vááá, magyar bürokrácia... szarfos.

Tegnap volt PRS szülinap. Így ezúton is boldog szülinapot!

Ma ismét hazamegyek pár napra. Kb az életem egy nagy ingázás. Innen haza, hazától ide, közbe pár nap meló... szal bonyolult ez... és semmiképpen sem élvezetes.
Ezzel egyenesen arányosan a lelkiéletem sem a legfényesebb. Tegnap voltam interjún egy fix 3 hónapos külsős melóra, de úgy tűnik, jól elbasztam egy triviális dolgot. Egyébként azt hiszem ment a dolog és simán alkalmas lennék rá. Ha ezen az apróságon csúszok, akkor nagyon mérges leszek magamra.

Amúgy miért van az, hogy újabban rendre minden hétfőn depi vagyok?

Nincsenek megjegyzések: