2010. július 25., vasárnap

Közös mozi barátokkal

Előszöris pár szó a filmről... tyűűűű, mindenkinek ajánlom, ez az igazi Kata stílus. Nagyon szeretem az ilyen valóságosnak tűnő fantázia történeteket, na és a látványról nem is beszélve. Amúgy utólag rájöttem, h pár momentumot még mindig nem értek benne... na nem baj, ez az a film, amit még párszor tutira meg szeretnék nézni :). Nem akarok belemesélni, hátha valaki még nem látta...

A barátok nagyon aranyosak voltak. Kicsit izgultam, hogy így a négyféle társaság, hogy fog majd passzolni egymással, de nagyon pozitív a tapasztalat. Nagyon jó volt a hangulat... és nekem külön jó volt, hogy mindenki egy helyen. Sajnos kép nincs... nagy hiba :(. És végre megismerhettük Gábort is. Megjegyzem (a fényképek segítségével) tökéletesen olyan, mint ahogyan elképzeltem... vagy talán egy kicsit barátságosabb élőben. És nem néz ki 42-nek...

Nincsenek megjegyzések: