2010. március 14., vasárnap

Nyugodt vasárnap reggel

Ma Móval csinálunk közös programot. Vásárlás, szoli, ilyenek, csajos nap :), tök jó lesz. A héten úgy érzem teljes mértékig visszaálltam a régi kerékvágásba, és mostmár az is elmondhatom, hogy a lelki világom is visszanyerte a régi egyensúlyt. Ami néha kicsit aggaszt, az a suli kérdés, hogy hogyan fogom az évvégi vizsgákat teljesíteni meló mellett, de majd remélem munkahelyem tolerál nekem és simán fog menni a dolog.

(szerk.:)
hűűű nagyon jó felsőt vettem Móval. Nagyon kellemes volt a délután. Apropó, debütáltam tavaszi fokhagymakrém leves ügyileg... jól sikerült, igazi kulináris élmény volt :)))).
Viszont most meg kéne csinálni a prezi vizsgámat, meg a Sziszinek elvállaltam a saját web oldalának tervezését... valahogy azt sem ártana befejezni. Szal van mit tenni. Előre!

3 megjegyzés:

spimonique írta...

Nagyon klassz a felső...jó vásárnapot csináltunk :)

Kata írta...

hajaj :), sztem ebből lehetne tradíció :)

Névtelen írta...

én most bölcs leszek apólód láttán, és inkább kussolok:) K$