2010. március 6., szombat

at Zsidótornya*

Na ma hazaugrottam Simontornyára kicsit. Egész héten dolgoztam meghát igazítottam vissza az életemet a régi ütembe, így nem volt időm blogolni sem. Hát igen, meg kell még szokni, hogy nincsen időm szinte semmire, dehát majd gondolom egy-két hét és realizálódik. Egyelőre nagyon boldog vagyok. Nagyon kellemesen érzem magam az új helyen. Közben nyertünk is egy kampány tendert, és kaptam egy márkát, ami teljesen az én felelősségem alatt fog futni. Kihívás, felelősség. Még sosem éreztem ilyen jól magam első héten új munkahelyen.

Aztán tegnap Móval megnéztük moziba az "Alice csodaországban"-t (Tim Burton filmje). Nagyon tetszett a látvány, de a fim mégiscsak olyan 7,5/10. Mivel alapmű, talán azért érdemes megnézni.

Szerdán volt SH díjátadó. Kb azok nyertek akiknek nem drukkoltam. Nem vagyok én már annyira benne ebbe témába. Sőt egyre inkább azt érzem, hogy miközben éppen partyzni kellene, én csak nézek ki a fejemből.

Azért persze készült rólunk szokásos fénykép*:
(Kata, Gabesz, PRS - avagy "a csapat")
*by PRS

2 megjegyzés:

P--R-S írta...

Egyelőre partyzok helyetted, amíg még bírom! Tök jó, hogy jó az új melóhelyed + Közel Hozzám :D
Szorongasd csak a pussy-t!

Kata írta...

:D
hát igen, ez van: Te fiatalodsz, Én öregszem... :)