2009. október 31., szombat

szabadon

Azért jók a brutál kihívások, mert ha legyőzöd, szabad vagy és a sikerélmény előre visz. Én most valami olyasmivel küzdöttem meg, amit nem néztem ki magamból. De nem akarok olyan unalmas lenni, hogy csak a munkáról írjak, meg talán nem is akarok...

Inkább egy kis mese. Lányokkal hosszú-hosszú idő után beültünk csütörtök este egy helyre a Király utcához közel. Annyira aranyosak voltak. A mi kapcsolatunknak jót tesz néha egy kis szünet, mert így tényleg annyira bele tudunk lendülni, hogy élmény marad az egész. Már hetek óta ez a baráti tali inkább moziba fullad ki, amit szintén nem bánok, mert mozizni is imádok. Na meg meg kell mondjam, elég jó filmek mennek mostanában. A mostani talinkban is megtárgyaltuk a pasikat, hogy milyenek és h azért mindegyőnk hisz még a szerelemben, és Dorci talán meg is találta már aki kell :).

Péntek, azaz tegnap ügyintézés. Besöpörtem a dicsérő szavakat a sikeres kampányainkért a cégnél, leadtam a papírokat és várom a folytatást... állítólag lesz még valami, hát várunk... (úr isten most akkorákat tüsszentek, hogy alig bírom tüdővel... és igen, az 5ödik). Aztán délután elmentünk Csabbal webezni kicsit egy ÜFhez. Jó volt, kifejezetten sikeresnek érzékeltem, na de ne ítéljünk előre :).

Ma meg ismét suli, házik készen, lassan készülődés... a menü: nyelvészet és politológia - fincsi!! :))

Nincsenek megjegyzések: