2009. október 10., szombat

néha rám tör a magány...

...Pl. mikor meglátok egy kicsit romantikusabb filmet. Twilight-ot mindenkinek ajánlom, aki ilyen érzelmesebb típus (10/10 !). Rossz, h most egyedül érzem magam. Ma valahogy a barátaimat is távolabbiak. Hiányoztok! PRS, Rencsi, Gergő, , Dorci...

Tegnap este moziztunk Rencsivel+Gergővel, nagyon aláteljesítettem. Szar hangulatom volt, anti humorérzékkel, fáradt voltam nagyon, unalmas vagyok ilyenkor. Csak az jár a fejemben, hogy velem mi történik, nem sikerült oldódnom. Este szegény PRSnak is ezzel tömtem a fejét, nemcsak Rencsiéknek. Félek, hogy így a barátaim is lassan elfordulnak. Pedig szükségem van rájuk nagyon.

meg Párizsban van. Azt hiszem neki van most a legjobb dolga... a romantika városában... úú én mindig is arról álmodoztam, h ott kérjék meg a kezem, az Eiffel torony tetején, vagy a Szajna parton, a háttérben szinte hallom Párizs hangját és a város illatát. Érezd jól magad Mó, aztán majd lássuk a képeket :*

1 megjegyzés:

P--R-S írta...

A magány jó oldala, hogy egyedül lehetsz egy kis időre, ami most éppen megfelelő arra, hogy kipihend magad, és újra észheztérj, mint lány :)

Tudod, a fázisok: tv nézése, ennél jobb a társasággal lenni, majd ami még jobb, az a társsal TVzni. Szóval most ne vágyj társaságra, helyre kell fittülnöd :)