2009. október 8., csütörtök

ámeneti új munka

Hát mit mondjak, mostanában nagyon kevés post-om van, ez egyrészt köszönhető annak, hogy szarul vagyok/voltam, másrészt meg, h nem sok időm van. Utóbbi pl az elmúlt 2 napomra maximálisan igaz. Új reklámügynökséghez kerültem, sajnos csak külsősként, ami tényleg csak egy átmeneti megoldás, míg nincs más. A mai napom nagyon kemény volt. Most szembesültem vele először, hogy magam maradtam. Ogilvynél azért mindig ott volt nekem Frigyes, akitől bármit megkérdezhettem, vagy ha nem volt valamihez rutinom, egyből segített. Nos itt most nincs senki. Mondja egy okos mondás: "teher alatt nő a pálma". Hát ebben lehet valami. Úgy belecsobbantam itt a közepében, hogy két napja azt sem tudom, fiú vagyok-e vagy lány, de h őszinte legyek, a mai napom elég nagy sikerélmény, megcsináltam valamit, amiről én magam sem gondoltam, h képes vagyok rá. Délben még nagyon idegenkedtem mindentől, mert nehéz volt a feladat, kevés határidő, meg még a honvágy is rámtört az Ogilvy iránt, de aztán ahogyan sikerült megoldanom a feladatom és a kollégákkal is kommunikálgattam, változott a helyzet (szerencsére).

Ennyi mára, azért próbálok majd kicsit sűrűbben írni :).

Nincsenek megjegyzések: