2009. október 14., szerda

ismét pozitív életkép

Egy hete dolgozom egy reklámügynökségnél. Eddig nem nagyon mertem írni semmit, mert nem tisztultak bennem le a dolgok, és ugye az ismerkedés... De már kezd kialakulóban lenni a véleményem és amin nagyon csodálkozom, hogy iszonyatosan pozitív a véleményem. Ugyan a cég vizuálisan nem néz ki olyan jól, mint az Ogilvy, de a belső struktúrája sokkal-sokkal dinamikusabb. Nem tudom, Ogilvynél talán a menedzsmenttel van a probléma, vagy a szerepek rossz elosztásával, vagy csak az én szemszögemből, mint layout oprátor tűnt így. Itt most egészen más a pozícióm. Itt gyakorlatilag Jr. Art Director-nak vettek fel, ami az elején kis keveredést okozott a fejemben is és a munkámban is. így most azt gondolom, hogy az Ogilvyben iszonyatosan le volt folytva kreativitás szempontból. Persze cserében védelem alatt álltam és felelősség vállalás nélkül, de a végére már ez nem igazán elégített ki (ha őszinte akarok lenni). Kicsit az volt az érzésem, hogy van egy szint amire eljutottam és most ott toporgok. Persze ezt csak így utólag tudom megítélni, akkor ez egyáltalán nem volt nyomasztó. Viszont az új helyen önálló projekteket kapok, önálló kampányokat, túlzás nélkül mondom, hogy most 4 kampányon pörgök és még hétfőn brief-elnek következőkre. Szal eddig állom a sarat, sőt saját magamon is meglepődöm, hogy milyen kreatív ötleteim vannak a legváratlanabb pillanatokban :)), valami elkezdett kattogni... a mai napot nagyon élveztem, teljesen önállóan kezdtem bele egy tervezésbe és úgy ment el a nap, hogy egyszercsak azt vettem észre, már senki nincs az irodában, vagyis csak páran vagyunk. Ami sajnos mindig kijózanít ebből az extázisból, hogy 1 hónap és vége. Utána persze nem tudom mi lesz, de az biztos, hogy szinte minden itteni anyagom portfóliós. Várom a hétfőt, hogy folytathassam a munkát :). Ja és ami nagyon fontos számomra, amitől kicsit tartottam: a csapat. Nagyonjó!!! Látszik, hogy rutinos és ami feltűnt, hogy sokkal lazább, mint az Ogilvyben. Lehet, hogy rosszul látom, de Ogilvyben sok volt a felesleges para... Nos ennyi a mai véleményem, vagyis inkább csak gondolataim. Jaaaaa, és utóírat a felhők fölé: jól jönne egy kis segítség onnan fentről, hogy ide valami véletlen folytán véglegesítsenek :)!

Nincsenek megjegyzések: