2018. április 30., hétfő

Vendégsereg

Jó tartalmas napunk volt tegnap, ugyanis vendégeskedés volt nálunk egész nap. Először is Zsolti szülei jöttek ebédre. Örültem nekik nagyon, jó hogy így néha jönnek látogatni. Meg persze hoztak egy csomó hazai cuccot, ami külön cool dolog. Aztán ez volt kb fél 3-ig, ezt követően 4-kor jöttek PRSék. Na ők most voltak először, nagyon készültem rájuk, mert ráadásul Hanna étel érzékenysége miatt csak mentesből tudtam sütni, ez egy külön kihívás volt. Igazából több napig gondolkodtam, hogy mit csináljak, még véletlen sem szerettem volna, ha készítek valamit és valami elkerüli a figyelmem, és egy egyéb összetevőben ott az allergén, így egyrészt tutira mentem és a már jól bevált Rossmannos ellenőrzött bio brownie-t készítettem el, amihez PRS-nak (meg nekünk) vanília fagyi volt, meg mindenkinek (Hannának is) eper. Most nem akartam forró gyümi szószt csinálni, valahogy úgy éreztem, hogy így tavasszal többet ad a friss gyümölcs. Aztán nem akartam ilyen könnyedén megúszni, meg amúgy is már nagyon régóta szerettem volna gyümölcstortát sütni, úgyhogy vettem végre gyümitorta formát, és Rencsi tuti receptje alapján (rizslisztből, eritritből, rizstejből, mentes pudingból) készítettem el. Sokat tanultam belőle, kimondhatjuk, hogy nem lett olyan tökéletes mint a brownie, de PRS 4 szeletet is megevett belőle, szóval én végül sikernek könyveltem el.
Aztán Hannától kaptam egy két ilyen vendégségi ajándékot, nagyon aranyos tőle, illetve egy bambuszt, ami ugye a hiedelem szerint úgy hoz szerencsét, ha ajándékba kapod, úgyhogy annak is nagyon örültem, és tökéletes helyet találtam neki az előszobában.

Összességében nagyon jól éreztem magam (remélem ők is), amennyire elfáradtam a vendéglátásban, annyira fel is töltött lelkileg... és most már kicsit kezdem úgy érezni, hogy egyre jobb vagyok ebben a házigazdáskodásban is.
Jövőhéten pihi lesz, Zs megy haza kocsit karban tartani (mert ugye 90 000 fölé került a km állás, és hát van pár alkatrész, amit ajánlatos cserélni - noha gond eddig nem volt velük), aztán utána héten meg csömöri barátai jönnek lazulni, ha minden igaz.

Ami külön jól esett, hogy Rencsiéknek is múlt héten, meg Hannáéknak is most nagyon tetszett a lakásunk, külön megjegyezték még utólag, ez egy óriás visszacsatolás löketet ad az embernek, szuper érzés. 
Mátyásföld / Futó útvonalam
Még a hosszú hétvége első felébe egy futás is belefért, most már rendesen nyomom a 7 km-es tavalyi rutin körömet, szóval valamennyire visszanyerték az izmaim az erejüket, így még ma is szeretnék egyet, illetve Zsoltival azt beszéltük, hogy holnap este kimegyünk a majálisra Beatrice-re :D, illetve elmegyünk egy kisebb bicaj túrára itt a környéken. Alig várom :)

Nincsenek megjegyzések: