2018. április 4., szerda

Áprilisi programsor

Elég sok programunk lesz áprilisban, főként hétvégéken, de azért hét közepére is jut a jóból. Most hétvégén indulunk az anyagbeszerzésekkel, majd jövő hétfőn jönnek a parkettások, aztán Zs névnapja, majd hétvégén esküvőre megyünk, aztán következő héten jönnek Rencsiék+Gergő, és végre megünnepeljük a szülinapomat így két hónap csúszással (amúgy egybe kötjük Gergő szülinapjával). Gergő kérdezte mit szeretnék, és mondtam neki, hogy egy új hajat. Nem tudom milyen lesz a vége, de ha jól értettem még brazilozni is fog, mert kell a frizurámhoz, hogy jól tartson. Egyébként Gergő már Hajasnál dolgizik január óta, nagyon büszke vagyok rá, 3 hónap alatt felfejlődött úgy, hogy Ő csinálja Hajas FB-t. Visszatérve utána hétvégén Peerosék jönnek lakásnézőbe, aztán vége is a hónapnak. Nekik is nagyon örülök, hogy végül nem szakad a kapcsolat. Sokat vártak a lakásnézővel (kerek egy évet), de velük megdumáltam már az elején, hogy akkor jönnek, ha már valahogy kinéz a lakás.

Hétvégén elkezdtem a futást. Mély szintről indultam, először az 5 km is megerőltetett, de aztán másodszorra már izomláz nélkül ment a 6 km. Szeretnék menni heti 2-3x, hogy ne kelljen diétázni, na meg azért már 35 évesen látszanak az évek. Amúgy lelkileg is jól esik, levezetés, merengési idő.

Tegnap random vettem egy kabátot, miközben az esküvőre keresgettem valami ruhát. Ezermillió éve vágyom egy sötét kék (picit elegánsabb, de azért nem nagyon) kabátra, piros minimál betétekkel és tegnap megtaláltam:

Nincsenek megjegyzések: