2018. április 9., hétfő

Hűtőmentés - DIY

Nagyon ügyes voltam. Nekimentem zsíroldóval a hűtőnek, mert gondoltam majd azzal milyen fantasztikusan le fogom tisztítani... hát nagyon fantasztikus lett. Ment az egész felület is, csak a szemléletesség kedvéért így:


Egy egész délutános agyalás következett, hogy most ilyenkor mi van?! Ajtó csere? Valami matrica?

Ajtó csere 2/3 annyiba kerülne, mint jelenleg a hűtő új ára, és nem mellesleg jelenleg nem rendelhető.
Második megoldás matrica... na de milyen? Aztán eszembe jutott, hogy amúgy szeretnék már elég rég óta egy kréta táblát, miért ne a "szétcssztt" ajtóra tennénk fel? És végül a megvalósítás:

Szerintem egészen jó mentés lett :) ...és totál hasznos.

4 megjegyzés:

Erika írta...

Nagy tapsvihar a probléma megoldó képessègedre 👏👏👏Jól kijöttél a hibádból. nekem nagyon tetszik. És praktikus.

Kata írta...

jaj de aranyos vagy :*
Gondolhatod hogy levert a víz, mikor megláttam, hogy tönkrettem a hűtőt. Muszáj volt valamit kiagyalni :D

Dorothy írta...

Ez durva...de nagyon ötletes! :) Ügyesen megoldottad...amúgy nekem is a táblafesték jutott eszembe először! :)
Grat! :)

Kata írta...

Köszikeeee Dortohy :*