2017. szeptember 1., péntek

Zsákbamacska

Mondanivaló az mindig van, tudom mostanában leszűkült kicsit a posztjaim témája, de ez csakis azért van, mert folyamatban vagyunk. Elég nagy erőt és anyagi hátteret és sok munkát kíván, hogy tudjunk megfelelő mértékben haladni. Én rommá dolgozom magam, szeretem, ez nem panasz, csak úgy érzem, hogy el vagyok fáradva. Nem voltunk szabin nyáron. Zsének még nem volt, mert ugye próbaidő, nekem meg nagyjából soha nincs, mert magánzó vagyok. Viszont érzem, hogy mikor ennyire fáradt vagyok, akkor nehezen megy, vagyis több erőt kell kifejtenem. Hétvége viszont szuper lesz, mert érkezett hozzánk egy vendég, és őt fogjuk összerakni + kicsit szépítgetünk itthon, DIY. Nem árulok zsákbamacskát, ő egy kanapé.


Aztán remélem lassacskán eljutunk addig, hogy más dolgokat is be tudjunk iktatni. A félmaratonról úgy látszik kezdek lecsúszni. Az elhúzódó bőrgyógyászati problémám úgy tűnik továbbra sem enged edzeni, úgyhogy ezt most tudnom kell elengedni. Úgy tűnik nem mindig úgy alakul, ahogy akarjuk, de én már régen megtanultam, hogy felesleges feszülni, majd legközelebb másként lesz, valamiért ennek most így kellett lennie. 

Nincsenek megjegyzések: