2017. augusztus 23., szerda

Munka // státusz

Hó elején volt egy kis lazításban részem, most viszont az utóbbi két hétben ismét azt érzem, hogy teljesen kipurcantam, megint közelít a sok munka után érzett kiégés, amit nem szeretek. Ilyenkor idegileg és lelkileg is kitudok sülni, mert állandó feszülésben vagyok a határidők miatt, illetve a folyamatos megfelelés, hogy az ügyfélnek tetsszen, amit készítek. Véget ér lassan idén is a siófoki Óriáskerék nyitvatartása, így az egyik ügyfelem szezonális munkájának lassan vége, egy súly tehát lekerül. Viszont a lakás miatt ugye tart még jó pár bevállalás, amiket ugye végig kell csinálni. Kiszámoltam, és már így is nagyon szépnek tűnik ez az év eredményekben. A saját vállalkozásom óta ugye két egész/befejezett évem van, az első egy nagyon erős, a másik egy hajszállal gyengébb, kíváncsi leszek erre a harmadikra, mert ugye itt nagy hátránnyal indultam, mert áprilisig az ügyfelem erősen stoppolt, ellenben a többi ügyfelem viszont több munkát hozott. Szóval nem tudom merre dől a mérleg nyelve, viszont ami biztos, hogy magamhoz képest azt hiszem eddig hozom amit erre az évre terveztem. Egyébként az "Isten pénze nem elég" egy lakás felújításnál, erre is rá kellett jönnöm. Mondjuk ezt eddig is gondoltam, de most azért sikerült a gyakorlatban is megtapasztalni. Konkrétan ha belépünk a lakásunkba olyan mintha még semmi nem történt volna, vannak kicsi részletek, amik elkészültek, de egyelőre elnyomja még a "hozott anyag". Szóval minden csak a fejemben van meg kompaktul.

Nézegettem ikea konyhatervező programot, és már nagyjából megvan a fejemben, miként szeretném a Konyhát, de még van több opció is persze, nem egyszerű, és őszintén, ha nem átlagos konyhát szeretnél, akkor egészen sokat kell próbálkozni. Van egy referencia az ikeában be is csatolom, ezt szeretném követni "csak kicsibe", de mivel az eleve egy nagyon nagy konyhához van tervezve, így csak bizonyos mértékben tudom, és vélhetően egy szépség hibája is lesz, a mosógép, mivel nekünk ezt muszáj volna konyhába beépíteni (a fürdőbe mozdulni se lehet tőle). Egyébként releváns dolgokban ugyanígy, metrócsempe, világítások is így, és persze ez a típus.


Nincsenek megjegyzések: