2017. szeptember 22., péntek

Kényelem

Kispolgári életünk egyik pozitívuma.

Eljött a pillanat, mikor esőben két utcával feljebb kocsival mentem (csak 7 perc gyalog), és a bőrgyógyászatról várással együtt bruttó 15 perc alatt megfordultam, és a melóból nem történt kiesés. Biztosan lassan megszokom, de most még irtó jól esik ez a fajta kényelem, illetve hogy hétvégén sem leszünk időhöz kötve sehol, pedig nagyon sok uticélunk lesz (Simontonya, Tolnanémedi, Kaposvár).

Nagyon jó projekteken pörögtem a héten, illetve a hetekben, kicsit néha már sok is volt, de csak amiatt, mert totál fullon vagyok. Szuper visszajelzéseket kapok, és ezek nagyon feltöltenek. Ezt egy új ügyfél írta tegnap (Food Base):

"Én szeretek veled együtt dolgozni, az elmúlt hónapba te vagy az egyetlen „szolgáltató” akinek úgy érzem érdemes fizetni, mert minőségi munkád van."

Ilyenkor érzem, hogy van értelme ennyit dolgozni, na meg persze akkor is, mikor jövök ki az ikeából telepakolva :D

Sajnos a héten vasárnap is melózni fogok így csak egy napos lesz a megszakítás, de talán az sem olyan rossz, illetve Zs, ha minden jól megy jövőhéten szabin lesz, úgyhogy ha még dolgozom is, de legalább egy légtérben leszünk.

Nincsenek megjegyzések: