2016. május 3., kedd

Példaképek

Nekem vannak. Női is, férfi is, médiás is, sportoló is, reklámos is. Azokat az embereket csodálom legjobban, akikben megvan tényleg a tehetség, és azt csinálják, amihez értenek. Mert olyankor látszik, hogy az lazán megy. És ezt a lazaságot nem lehet megjátszani, ez vagy van, vagy nincs. Ezért is fontos, hogy mindenki azt csinálja, amihez ért. Ha nincs meg a tehetség, akkor is lehet csinálni, csak többszörös energiát kell kifejteni, kevesebb eredményért, és azt gondolom, hogy több a kudarc (legalábbis kreatív területen tutira)... a rutin azért javíthat a dolgon, de max csak elviselhetővé teszi. Mostanában voltak kósza gondolataim, hogy bele kellene kezdeni egy tök más dologba, de többszörösen rájöttem, hogy ez hülye gondolat. Mindenhol ugyanaz a szar van, csak max más a formája. A médiában a két kedvenc műsor vezetőm Balázs és D. Tóth Kriszta, most voltak együtt egy interjúban, nem tudom, csak nekem van olyan érzésem, hogy két tök normális ember beszélget? Amúgy néztem, hogy kb eddig 3-szor annyian nézték meg, mint bármelyik D. Tóth videót (én egyébként mindet láttam). Elképesztő Balázs népszerűsége.

Voltam a héten pszichológusnál is. Két extra kapcsolódási pontom van vele, azon kívül, hogy a dokim. Lacus egyik legjobb barátja, és egyetemen marketing szakon végzett, szóval szereti a reklám szakmát. Megmutattam neki a prezit, amit készítettünk Lacussal, és nagyon pozitívan nyilatkozott róla, ez nekem nagyon fontos visszajelzés, azt mondta: "gusztusos, harapható, jól érthető, világos. :)"

Erikának ezúton is boldog szülinapot kívánok, kicsit (bocsánat) késve, de nem felejtve :))

2 megjegyzés:

Erika írta...

Szia!!!
Megkésve is nagyon szépen köszönöm. És örülök,hogy ennyi év után is emlékszel rám :) és emlékezel rám :)

Erika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.