2016. május 11., szerda

Nem vagyok "jófej!

Egyre inkább veszem észre. Nagyon érződik az idő múlása, és az értékrend alakulása.

Ma délelőtt egész végig cégügyeztem. Hihetetlen mennyi fel tud torlódni, illetve most van egy közepesen nagy projekt, tegnap indítottunk útjára. Azt hiszem fut most a tavalyi lendület. Most kaptam az értesítőt, a cégem "A" kategóriás lett, bármit is jelentsen :D

Lacus megdicsért, hogy az elmúlt 3 találkozóból (amiből kettő céges meeting volt), hogy tök nyitott voltam, nem olyan bezárkózott, aki szoktam lenni azelőtt, illetve a harmadik találkozón meg kifejezetten nyitott voltam, ezeket majd tolmácsolom pszichológusnak is, mert ez már külső visszajelzés, úgyhogy nem látható úton van már változás a személyiség ügyileg.

Néztem az ingatlan piacot. Találtam egy olyan lakást, amit azonnal megvennék, és tudom, hogy ilyen jót max rohadt nagy mázlival fogok találni, mert eddig ez az első durván tökéletes (a szempontjaimhoz képest), de sajnos még hiányzik hozzá... Régi árakon elérném. Ez van.

Nincsenek megjegyzések: