2013. január 13., vasárnap

Szabad hétvége

Nos, eljutottam odáig - így nem tudom hány év után - hogy szabad hétvégém van, és semmilyen kötelező program vagy munka nincsen. Ismeretlen az érzés, és kicsit fura is, de határozottan jó hatással van rám. Azt hiszem egész hétvégén rendeztem a gondolataimat mindenféle megközelítésből. Találkoztam tegnap Lacussal. Ez volt a hétvégém legmeghatározóbb része, amin azóta is sokat gondolkodtam, egy őszinte beszélgetésnek köszönhetően. Egy dologban biztos vagyok, szeretném ha sokkal többet találkoznánk, sőt kíváncsi vagyok, hogy milyen is ő valójában (ebből az új megközelítésből). Egyébként megnéztünk egy filmet moziba, azt hiszem 8 Oszkárra jelölték, de tényleg jó a film. Gergővel is sokat beszélgettünk... emberi kapcsolatokról, és teljesen ugyanazt gondoljuk. A dolgok néha bonyolultnak tűnnek, de csak azért mert egyszerűek, mint a pofon.
Ma viszont egész nap egyedül voltam. Kifejezetten jól éreztem magam. Tisztáztam magamban, hogy mit is akarok. Ez az év már teljesen tiszta, elfogytak előlem a fenntartó akadályok. Egyrészt a jövőm alapjai elkészültek, másrészt a munkámmal is minden oké.

Most visszatérek Murakamihoz, nagyon jó ez a könyv.


By the way, itt az új cipőm tavaszra, hiper leárazva 9000-ről 2000-re.

Nincsenek megjegyzések: