2013. január 7., hétfő

55,1 kiló - ismét

Ma először jutott eszembe, hogy milyen más lesz ez az év. Eleve az, hogy lejár a suli, a suliköltségek, olyan nagy anyagi és időbeli megkönnyebbülés, hogy alig bírom felfogni, éves szinten iszonyat pénzt költöttem ilyen célokra. Nem beszélve arról, hogy végre lesz időm a kamatoztatásra. Azt is eldöntöttem, hogy idén elköltözöm és akárhogyan is, de egyedül fogok bérelni lakást. Elegem van a függésből és ahogyan számolom nem kerül az sem sokkal többe.


Hétvégi suli nagyon király volt. Végre egy hétvége, ami nem arról szólt, hogy futok a tananyag után, hanem minden egyes részét értettem, és ami a legfontosabb, hogy bizonyos összefüggések elég komolyan kezdenek összeállni a fejemben. Amúgy felfüggesztettem a diétát hétvégére, és egyből visszahíztam. Nyiff :(

Nincsenek megjegyzések: