2013. január 4., péntek

53,6 kiló - távozott egy jó adag víz

Gergő mondta még tavaly, hogyan működik ez a diétázás dolog. Először a víz távozik, majd csak  utána a zsírszövetek. Tegnap jól felkészültem, vettem vitaminokat, sok répát, és csirkét. Amúgy nagyon érdekelne, hogy ez a fogyás  dolog csak nálam ilyen hatékony vagy másoknál is ugyanúgy működik (ha van elég önuralom)?!? Egy tuti, a testépítők is valami hasonló diétát csinálnak, és ha valakiken látszik, akkor rajtuk igazán. Tavaly nehezebben bírtam... bár most még csak az első napon vagyok túl, szal ez még nem még nem biztos, hogy irányadó.

Úgy tűnik egyedül vagyok ma itt az irodai szobánkban, ergo uncsi napnak nézek elébe. Amúgy meg van jó oldala, hogy már az első héten dolgozom: mire visszajönnek a többiek, én már rég benne leszek a tempóban. Erről jut eszembe. Tegnap volt egy ötletelés, amire behívtak engem is. életembe először azt hiszem mondtam úgy értelmes dolgokat, hogy fel is jegyzetelték, és leesett egy tökre fontos és kézenfekvő dolog: értem az online kommunikációt. Ennek oka talán, hogy ezt tanultam a suliban is, érdeklődési köröm, és talán a blog vezetése is.

Nincsenek megjegyzések: