2012. szeptember 11., kedd

Véleményem spontán

Ez a post a munkahelyi dolgaimról fog szólni, mert elég erős ingerek értek ma már startból. Egyrészt felmondott a produkciós részleg igazgatója, ami őszintén szólva egyáltalán nem ráz meg, másrészt ma második hír, hogy felmondott Ági is, az én accountom, akit ráadásul iszonyatosan bírtam, tiszteltem, és rohadtul felnéztem rá, mert egészen egyszerűen úgy él, ahogy én csak szeretnék élni. Nem tudom hogyan lesz ezután, kinek adja át a fő ügyfelemet, illetőleg nem tudom, hogy ki veszi át, de az biztos, hogy olyan gördülékeny már többé nem lesz, mint eddig volt... legalábbis nem tudom elképzelni, hogy úgy menjen a munka, mint eddig. Ami részemről megvetendő, az a produkciós kollegina felmondása, ugyanis ahogyan hallottam, az inkább büszkeségi és önmagát túlpozicionálás miatt történt, tehát nemcsak megvetendő, hanem ultra gáz is... na mindegy meglátjuk, egy biztos én tudom értékelni ennek a munkahelynek az előnyeit, a kollégákat, talán a munka már kicsit rutin jellegű és majdnem unalmas néha, de a biztonság és a jó hangulat kárpótol, és nem utolsó sorban több emberre is barátként tekintek, és persze itt van Misi mentorom, ami nagy ajándék (remélem sokáig így is marad).

ui.: amit múltkor gondoltam egy bizonyos másik kollegánkról (a "berohasztó" kollégáról), méginkább igazolva látszik!

Nincsenek megjegyzések: