2012. szeptember 14., péntek

Szükség, igény, akarom!

Most jutottam el odáig, hogy szükségét érzem egy olyan dolognak, amit eddig évekig kizártam teljesen az életemből, ez pedig egy TV. Valószínűleg azért nem gondoltam rá, mert nem is volt rá helyem, illetve mert nem igazán volt sok szabadidőm tévé nézegetésre. Az utóbbi most sem lett több, viszont nagyon vágyom arra a régi családi érzésre, amit a tévé nyújtott, hogy szombat este nézhessem pl. az X-faktort, vagy vasárnap este a "vasárnap esti filmet". Szóval ez. És mivel kb 10 éve tévé nélkül élek, így egy kicsit lemaradottnak érzem magam technikailag. De már elkezdtem a nézelődést :)

Ma suli, félek, fosok. Remélem nem lesz űbergáz és tudom követni, tegnap gyakoroltam, de internet nélkül kicsit nehézkes. Remélem ma már lesz net.

1 megjegyzés:

P--R-S írta...

Tv tuner for Mac..
Hátha már vannak jobbak, mint anno