2012. május 20., vasárnap

Leszámoltam

...az összes dogával és feleléssel. Ez is eljött. Leszámítva, hogy még nincsenek meg az eredményeim, úgy néz ki, hogy minden vizsgát kipipáltam, ami az államvizsgát megelőzi. Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy ha minden jól megy, már csak az államvizsga van vissza (szakdogavédéssel). El sem hiszem, hogy nem kell már tanulni és izgulni. Igazából ez a hétvége nagyon durva volt, mert péntek-szombat legyűrtem a 4 maradék vizsgámat. Egész héten, minden este, ahogyan hazaértem munkából, egyből vettem kezembe a tanulnivalókat és erőltettem magamat. Azért voltam ilyen szorgalmas, mert bizonyos vizsgáim ha most nem sikerültek volna, akkor buktam volna a nyári államvizsgát, na azt nem bocsájtottam volna meg magamnak, ha már frissen műtve képes voltam szakdogát írni pár hónapja. Aztán szerencsére a futás továbbra is része az életemnek. Mostanában egy héten legalább kétszer járok futni, és egész jól javul az időm. Visszanéztem és az első futásaimhoz képest, ami akkor 35 perc volt, most (ugyanaz a távolság) 29 perc lett... azért ez elég jelentős, itt már nem hinném, hogy sok javulás várható, már ami a sebességet illeti.

Más! Ma a vizsgák örömére megajándékoztam magamat egy gyönyörű szép táskával, nagyon vagány, és nagyon jó áron sikerült szert tenni rá ;)


Holnaptól végre kicsit több időm lesz,  talizom a héten Gergoo+Rencsivel, Móval sörözünk, és Nikóval futunk a szigeten. Jó hét lesz, legalábbis iskola szempontból most lesz egy pár hét pihenő, aztán jön az utolsó nagy  hajrá, az államvizsga.

Nincsenek megjegyzések: