2012. május 23., szerda

Pihenő kicsit

El sem hiszem, ma olyan nap van a cégnél, ami konkrétan 3 hónapja nem volt. Alig van munka. Sőt. Úgyhogy most van időm összeszedni magam kicsit. Ma meg megyek Gergőhöz fodrászkodni. Kicsit ráfér már a fejemre. Egyébként mostanában annyira nem volt idő, hogy Gergő szülinapját még meg sem ünnepeltük, pedig vettem ajándékot neki, de otthon vár a polcon. Ő is robotol/túlórázik egyfolytában.

Úgy néz ki idén megyünk a Balaton soundra. Még sosem voltam, de idén úgy döntöttünk, hogy ezzel ünnepeljük az államvizsgát és lazulunk egy napot. Meg ha már szétünnepeltük magunkat, akkor elkezdjük egy kollégával megtanulni az After Effecktet (animáló program), aztán ősszel megyünk 3D suliba. Jó lenne már egy hónap múlva lenni... pont végezni fogok.

Futottam tegnap is, meg holnap is Nikóval. Eddigi futásaim eredménye:


Az átlag futásidőm mostmár legutóbb 6,08 perc/kilométer (itt 7,25 szerepel, mert ugye átlagol). Tök büszke vagyok, asszem olyan 8,5-ről indultam kb. Holnap megyünk Szigetre, remélem jó idő lesz. Tegnap jól eláztam, dehát a "futó, az esőben is futó" (ahogy Nikó mondta volt).

Nincsenek megjegyzések: