2011. október 6., csütörtök

Megérkezett az iPhone 4S és elment Steve Jobs

Először is be vagyok szomorodva, hogy fél évet vártam, egy fejlesztett verzióért, amiben tulajdonképpen semmi olyant nem kínáltak, amiért nekem megérte volna ennyit várni. Na mindegy megemésztettük. Viszont mai napon egy megrendítő dolog történt, amitől teljesen depresszívvé váltam egy pár órára. Meghalt steve Jobs, az Apple cég alapítója. Na, ha valakit példaképnek tekítettem, az kábé ő.

"Mert az az ember aki elég őrült ahhoz, hogy úgy gondolja, hogy megváltoztathatja a világot, az egyetlen, aki meg is fogja." - Steve Jobs

Kár, hogy ilyen zsenik ritkán születnek. És ha már így belementünk a témába, eszembe jutott egy összeesküvés elmélet, mivel egyáltalán nem hiszek a véletlenekben és a csodákban. Ugye tegnap előtt jelent meg az iPhone 4S, túl nagy egybeesés, hogy pont most hallt meg Jobs... vajon nem lehet, hogy már egy ideje, csak gépek tartották életben?! Ugyanis, ha megjelenés előtt hal meg, az maga az öngyilkosság a cégnek, így viszont ez a ledöbbentő hír valószínűleg, nem kicsit fog ösztönzőleg hatni az Apple illetve az iPhone vásárlásokra. Nosch, nem tudom, ez csak egy gondolat és talán nem olyan romlott a világ, mint ahogyan én azt feltételezem.

1 megjegyzés:

spimonique írta...

Szerintem tuti nem véletlen, hogy az új verzió után jelentették be a halálát... simán belefér ez is az üzletpolitikájukba még ha gyomorforgató is! De mikor egy márka ennyire kinövi magát mit is várjunk?! Ez már bizniszvilág! Csak azt nem értem, hogy hogy nem számoltak azzal, hogy ez túl átlátszó meg azzal, hogy negatív hatással lesz a piacra a csalódàs?!