2011. október 20., csütörtök

Izmos kocka has...

Ez az ismert szám jutott eszembe. Na de, hogy miért azt mindjárt leírom. Munkahelyemen újabb nagy ötlet ütött be. KOCKAHAS VERSENY. Kezdetben Misi és SzaSa lett az alany, hogy ismét megmérkőznek. A tavalyit SzaSa nyerte kb 3 dekával. Na szóval jött az ötlet és végül akkora érdeklődés lett, hogy fél ügynökség benevezett. Gondolom persze olyan max 5-6 ember fog aktívan odafigyelni a táplálkozásra és ténylegesen edzeni. Én most elhatároztam, hogy benne leszek. Azóta megdupláztam az otthoni esti tornákat, valamint odafigyelek kicsit mégjobban a táplálkozásra. Persze az utóbbi hónapokban már elkezdtem erre odafigyelni, de mostantól nincsenek meghajlások, és fontos a szisztematikusság. A táplálkozásommal kapcsolatosan alapvető változás, hogy megpróbálom megszüntetni a szénhidrát fogyassztást (vagy legalábbis minimálisra venni), és ezzel együtt a cukor fogyasztást is. Koncepció, hogy meg tudjam tartani az alacsony vércukorszintet. Ez miért jó? Két dolog miatt is. Egyrészt valamelyest segít a cukorbetegség elkerülésében, másrészt viszont a cukor segítségével alakulnak ki a "hájak", ahogy az izomban a cukor megkötődik. Na ezt frankón leírtam szakmaiatlanul, de asszem a lényeg érthető. Az esti tornák (melyet mellesleg napok óta megdupláztam), eddig kifejezetten jól esnek. Bár nem mondom, hogy eddig van látszata, mert nincs, de tudom, hogy ezt úgyis csak hónapok után válik látványossá.
Ahogy fater szokta volt mondani: nincs más hátra, ELŐRE :)

1 megjegyzés:

Evelin írta...

Ez tök jó ötlet, hajrá! :)