2011. október 3., hétfő

Könyv-buzz

Na jó, ma megint bemegyek az Alexandrába, muszáj vennem még egy könyvet. Hihetetlen, hogy mennyire rá vagyok most kattanva a könyvekre, de ez talán annak is köszönhető, hogy ősz van. Amúgy fáradt vagyok, egész hétvégén dolgoztam (szombat-vasárnap is). Így valszeg nem fogom teletűzdelni a hetem programokkal, viszont annál inkább szomjazom az otthoni olvasgatásra, melegre és a kellemes őszi hangulatra.

Suliba tegnap előtt lejárt az első határidő (órai munkás beadandóilag), persze nem adtam le, ma este fogom megírni sajnálatos módon, mivel erre egyáltalán nem jutott időm :(. Viszont ami jó, hogy ez a félév is ki van fizetve, azaz 202 500 HUF (még h nem emelkedik... :D). Márcsak egyszer kell fizetni és kész, "alig lesz" olyan érzetem, hogy megvettem a diplomám :D.

Melóban egyelőre még csend van, sztem még be sem érkezett mindenki. FÁZOKKK!

Nincsenek megjegyzések: