2009. április 15., szerda

Nyuszi

Szombattól keddig Simontornyán voltam pihenni. Jó volt találkozni a családdal is, meg egyébként is kikapcsoló volt a friss levegő, meg a nyugi. A program az ilyenkor szokásos szerint, körbelátogattuk a családot. Az egyetlen szomorú hír, hogy megdöglött az egyik kutyánk (Bundi). Megmérgezték szegényt :(. Nem értem, hogy juthat el addig egy ember, hogy megöljön egy kutyát :S

Megjött Angliából Kotyó, vele is taláztam... mesélte a terveit, szorítok neki, hogy jöjjön össze a 9 éves terv :). Ezenkívül sikerült megint felkelteni az érdeklődésem egy téma iránt: a Gerilla marketing. Tegnap el is kezdtem nézelődni a neten a témában és találtam egy könyvet, melyet a téma szülő atyja írt (és eddig 41 nyelven jelent meg). Tegnap PRSsal Biciklizés közben be is ugrottam az Alexandrába, hogy megvegyem.

Nincsenek megjegyzések: