2009. április 13., hétfő

Csumpi a.k.a John B. @ Cha Cha Cha

kb 2 éve voltam John B-n először.
Most PRS volt az ötletadó, mert nyert 2 belépőt a Cha Cha Chába... ami amúgy egy pince... valahogy nem szeretem a pincehelyiségeket, mert olyan levegőtlenek és ált. túl sokan vannak kicsi helyen. Pl most mikor John B kezdte a szettjét már abszolút megközelíthetetlen volt. Hát nagyon bírom, jó arc DJ. Dnb az enyhébbik kivitelben. Pár éve közös fotó is készült vele... most sajna ez is tök sansztalan volt. Viszont volt egy kis élményem is a bejáratnál. Csak Piros volt akkreditálva az én nevem sehol... na hát én ezt meg is jegyeztem, erre a srác már mondta is a nevemet: király Kata??? Hehe... akkor esett le, hogy ezt a gyereket ismerem, csak szemüveges lett azóta, még a fresher bulikat szervezték anno az A38-ra és nem mellesleg az Elle magazin egyik fotósa is. Zsutti ha olvasod, te is ismered: Inoksz névvel :)).

És persze a képsor megnézhető itt (klikk)
... és az elmaradhatatlan fotó:

1 megjegyzés:

zsutti írta...

1-2 hónapja én is találkoztam Inoksszal egy buliban és csak nagyon nehezn ismertem fel :)