2009. április 19., vasárnap

bulihegyek :)

Péntek:
ez a hétvége odabaszott rendesen, hogy vulgáris legyek :)
...akkor szaladjunk gyorsan az elejére: péntek céges buli (bye-bye). Erre
a bulira kettős, sőt hármas érzelmekkel indultam eleve, hiszen a
bérelt hellyel kapcsolatban egy ismerősöm felhívta a figyelmemet, hogy
nem biztos h olyan lesz, mint a képeken, másrészt meg volt egy
lezáratlan ügyem Mónikával, harmadrészt meg mégiscsak egy búcsú buli.
Na de tulajdonképpen a végére mondhatom, hogy minden a legjobban
alakult a lehetőségekhez mérten. Moncsival kibékültünk és nagyon jól
éreztük magunkat, végig röhögtünk. Nélküle őszintén szólva halálra
untam volna magam. Ja és a helyről csak annyit, hogy tutira nem lesz
életem törzshelye, de azért egy estére megfelelt fogjuk rá.

Szombat:
először is szokásos angol, majd utána elrohantam PRShoz, majd
felpattantunk a biciklikre és irány Újpest. Apropó, találtunk egy
nagyon jó útvonalat Rákospalotán keresztül, tisztára úgy éreztem
magam, mintha csak Simontornyán bicóznék. Aztán miután meglettek a
fotós cuccaim irány visszafelé. Útba ejtettünk a város ligetbe egy
lángosost is épp zárás előtt az utolsó lángosok egyikét sikerült megszereznem :).
Este buli. Lupa. Az egyetlen baj, hogy hulla fáradt voltam addigra.
Még buli előtt beugrottunk PRS barátaihoz (ja igen, most végre
megismertem PRS másik legjobb barátját is). Viszont ezt a bulit kb
végighisztiztem, mert olyan fáradt voltam, hogy egyáltalán nem bírtam
bulizni, pedig még fotóznom se kellett. Szegény PRS, bocsika :).

Vasárnap:
Délelőtt meló :(. Így konkrétan lemaradtam a Critical Massról, ahol állítólag 30 000 ember részt vett. Este viszont a lányokkal beültünk (azaz kiültünk) a Liszten egy sörre. Hát Isteni idő volt, jól esett a sör :). Kitárgyaltunk mindent, és végre úgy érzem Hildához is közelebb kerültem... mármint a valódi pajzsába kicsit beengedett. Hilda üdvözlet az éteren át :)

Nos röviden ennyi, tartalmas volt és egy igazi jó hétvége :)

Nincsenek megjegyzések: