2009. április 6., hétfő

beszámoló

Most megpróbálom összefoglalni a múlthetemet. Bár vannak részek amiket nem szeretnék leírni, de alapvetően nagyon pörgős hetem volt. Az első és legfontosabb, hogy mostmár rendszeresen bicóval járok dolgozni, sőt nemcsak dolgozni, hanme azthiszem mindenhova. Úgyhogy minden egyes nap arra kelek, hogy (a jó értelemben) fáj valamim :).

Pénteken volt itt Vasi! Ezúton s pusszantalak, ha olvasnád.. Nos, erről most nem tudom mennyit akarok mesélni, mert ellentétes érzések keringenek bennem ezzel kapcsolatosan. De az biztos, hogy ahhoz képest, h nem miattam szerveződött az egész, egy elég nagy áldozat sorozatot kellett meghoznom, úgy hogy végül akiért hoztam az áldozatot, úgy cserbe hagyott mint a huzat! Én meg még másnap is szoptam miatta, kezdve azzal h kialvatlanul mentem angolra, majd délután még el kellett másznom a biciklimért a váci utcába. Szó se róla, az ember a barátaiért tesz szívességet és én is szívesen teszem. Csak néha el kellene dönteni, hogy a kapcsolat egyáltalán baráti-e vagy asszisztensi. Azaz a viszony mellé- vagy alárendelt-e?

PRS nyert két jegyet, péntekre John B-re :). és én vagyok a szerencsés, akit visz magával. Köszi-köszi. Ellövök egy fotó sorozatot ott asszem.

Ezenfelül van még egy futó projekt, de talán erről érdekesebb lesz kicsit később beszélni, amikor már konkrétumok is lesznek :) ...elöljáróban, hogy meló lehet belőle, ha jól összejön.

Nincsenek megjegyzések: