2008. november 27., csütörtök

wizualizmo

Szia PRS és szia olvasó !

tegnap este voltunk unkatesómmal a Nyugati és az Oktogon között egy helyen, aminek elfelejtettem a nevét, jobban mondva meg se jegyeztem. Tök jót beszélgettünk. Bakker 2 évet kellett bepótolni. kicsit szégyenlem h így hagytam a dolgokat, hiszen az ember kire számítson, ha nem a rokonaira. Azért jó tudni h áll mellettem valaki, akiben feltétel nélkül bízhatok.
Megbeszéltük a gazdasági recessziót, hiszen ő pont ezen a területen dolgozik, na meg az elmúlt két évet. Alapvetően Ákost mindig is tiszteltem, és valahogy mindig felnéztem rá, bár egy család vagyunk mégis egészen más neveltetésben részesült mint én, és egészen mások az otthonról hozott gyökerek.
Remélem sikerül végre rendszert tenni a kapcsolatunkba, legalább heti/2heti együtt ebédeléssel!
Ákos ha esetleg olvasod, akkor üdv neked is :)!!!

Ma este egy számomra nagyon kedves emberrel találkozom, aki sok borsot tört az orrom alá pár évvel ezelőtt, na nem azért mert ellenségek vagyunk vagy ilyesmi, sokkal inkább, mert ő egy különleges ember az életemben. Éppen akkor sodródott az életembe, mikor a legfontosabb volt... mikor nem találtam önmagam. Soha nem felejtem el és életem végéig hálás leszek érte. Talán pont ő döbbentett rá, hogy milyen fontos h az embernek legyenek céljai. Ezenfelül voltak érzelmi kötődéseim is hozzá, de ez már más téma...
Szal köszi mindent, és üdv neked is, ha netán olvasol és magadra ismersz :)

Nincsenek megjegyzések: