2008. november 26., szerda

Holiday Monday

Mivel kábé fogalmam sincs h milyen funkciókra képes ez a blog, ezért kicsit eleinte silánynak tűnhet, bár ez nem zavaró hiszen egyenlőre velem együtt ketten olvassuk :)

PRSnak közkívánságra elmesélem milyen volt a nap, amit otthon töltöttem.
Vasárnap este értem haza IC-vel ahogy terveztem.
Otthon kábé már kihalt volt a ház, ja igen erre rájöttem: vidéken korábban fekszenek le az emberek. Másnap (hétfő) jó hideg reggelre ébredtünk. Anyukámmal fáradhatatlanul beszélgettem ebédidőig, persze pizsamában, ahogy szoktam szabadnapokon :), idióta szokás, de nekem ez azonosult a szabadnap fogalmával.
Aztán megérkezett nagymamám, névnapi köszöntés, szokásos pénz+virág kombináció.
Ebéd. Majd ezt követően megpróbáltam angolul megnézni egy filmet angol felirattal, gondolván, hogy menni fog, noha még csak 3 hónapja nyomom intenzívbe... na mindegy, azt hittem csoda történt :), de nem... persze h át kellett váltanom magyar+angol feliratra egy idő után, miután már nulláig lestrapáltam az agyamat és kezdtem elveszíteni a fonalat. na mindegy fejlesztjük, tanulunk, rajta vagyunk az ügyön.
Este megjött tesó, ő is megköszöntött, vett nekem egy Unicum-ot :) ...nem vagyok alkoholista, nem vagyok alkoholista, nem vagyok alkoholista.

Erről jut eszembe, tegnap rengetegen megköszöntöttek és ez nagyon sokat jelent nekem, köszönöm mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: