2008. november 29., szombat

Bandika bulija vs. Fashion Week

Olyan jó ajándékot vettem Bandinak :)))
Könyv + tea a kellemes olvasgatáshoz :)
ezt a könyvet egy simontornyai ismerős írta, egy igazi irodalmi alkotás: kis versek, általában depis hangulatban. Aki kedveli a műfajt szeretettel ajánlom :)









A buli:
Taxival mentünk pár kolléga lánnyal és nem várt fordulat következett be érkezésünkkor:
60 m2-en 80 ember kábé és egy sztár vendég Hajós András :), akivel úgy sikerült összeakadnom, hogy éppen belém jött oldalról, hehe nem gondoltam h 2 m magas... sztem ő nem érezte olyan jól magát mint én :)
A buli "füstös" bebaszós volt. Összességében két probléma volt, h nem tudtunk leülni és h másnap angol, tehát időben haza kellett vánszorogni.

Ma ugyebár angolozás ezerrel du 4-ig, majd uncsitesóval divatbemutató (fashion week). Találkoztam ex főnökömmel, ki éppen serényen fotózott. Pár percet beszéltünk is, inkább amolyan tiszteletből, elvégre is a szakmám alapjait tőle kaptam.
Unoka tesóm halálos volt, ma nagyjából ő volt az ügyeletes röhögtető. Egyfolytában nyomatta a hülyeséget. Bemutató előtt beültünk egy helyre, ott már félig meghódította a pultos lányt :), persze tudja a módját ki van ott már dolgozva a technika :D.
A lényeget majdnem kihagytam a ruhákkal kapcsolatosan. Bakker 7 divettervezőt lezavartak 2,5 óra alatt. Hát ez durva mennyiség, túl sok inger egyszerre és persze a 7 kollekcióból 6 szar volt. Zsolti persze itt is a csajokat stírölte, gondolom sok megmaradt a tervezett ruhákból :).
jaaaa, és szerepel az antroposz.hu-n is majd, merthogy nyilatkozott (majd belinkelem, just for you Zsolti :))

Amúgy pusszantok minden olvasómat, ja és már így 1 hét után van egy tapasztalat 2szeresen is, méghozzá, h volt olyan, h egy történetet el akartam mesélni valakinek, de mikor belekezdtem közölte, h már olvasta a blogomból :)

Nincsenek megjegyzések: