2008. november 28., péntek

Hideg van

A Hun utcától a munka helyemig gyalogoltam reggel, hát hadd ne mondjam, belém fagyott még a sz.. is. Utána meló helyen meg szauna várt, úgyhogy a keringési rendszerem meg van tornásztatva már így reggel.

Nagyon jó volt a tegnap estém. Találkoztam az Angliából hazatért barátommal. Tök jó így néha régi ismerősökkel találkozni. Ami egy kicsit zavart, hogy a fos gazdasági helyzet hatott a beszélgetésünkre is, mármint egyáltalán h téma volt. Ez van, persze nyilván az embernek nem kell szemellenzőt viselni, de azért nem örülök h értékes perceket veszítettem így ezzel, pláne h ez a téma engem nem is érdekel (vagy legalábbis próbálom kikerülni amennyire csak lehet). Szerencsére a humora nem változott :))
Jó utat visszafelé, gyere máskor is, örülök h találkoztunk!!! :*

Sajnos el megy a cégtől Dorina, őt tényleg szívből sajnálom. Nagyon kedveltem és tényleg örülnék ha majd egyszer még lenne lehetőség h együtt dolgozzunk.

A reklám szakmában dolgozóknak egy érdekes cikk itt.

Nincsenek megjegyzések: