2019. június 22., szombat

#2monthsold

Túl vagyunk a két hónapon. Túl egy adag oltáson, a nem kötelező rota oltáson, a védőnői, a gyerekorvosi és az ortopéd vizsgálatokon. Nem mondom, hogy eseménytelen, de jó is ez így, mert nem árt ha doki ellenőrzi, hiszen mi amellett, hogy gyakorlatlanok vagyunk, esetleg hátha nem veszünk mindent észre. De minden oké, egészséges baba ő.


2 hónapos státusz szerint 5600 g, 59 centi. Védőnő szerint magas gyerek lesz, és már most is úgy néz ki, mint egy 3 hónapos a nagyságát tekintve. Hát én azt kívánom legyen igaza. Nyugodt baba továbbra is. Most már az éjszakákat átalussza, nem hasfájós. Mindenki dicséri, hogy milyen nyugodt, nem ordít egész nap, de persze anya-apa ennek érdekében nagyon sokat melózik. Én ilyenkor abban bízom, hogy azért van, mert mi is maximálisan kiegyensúlyozottak próbálunk lenni. Zsoltinak megy, nekem néha a munka miatt kevésbé. Igazából kimerült vagyok. 
Zsolti már tökélyre fejlesztette a Marci szórakoztató eszközeit, én meg jó vagyok a testi fejlesztésben... pl már próbálgat hangokat képezni. 



Nyár. Ez a nyár nekünk egy az egyben off. Mivel én szoptatok, és mivel Marci még nem utazhat hosszabbat, így nincsenek nagy kiruccanási tervek. Emiatt össze is szorul néha a szívem, hogy egy évet kell várni az újabb ilyen lehetőségre, viszont az már biztos, hogy akkor menni fogunk... bárhová.

Közeleg a 3-4 hónap, én már izzítom magam a futás irányába, és ezzel együtt alig várom, hogy indulhassak. Külalakommal nagyon elégedetlen vagyok, főleg a hasam miatt, de persze ez most nem fontos, a lényeg hogy Martin baba legyen rendben, a többi meg majd ráér.

Nincsenek megjegyzések: