2019. április 3., szerda

Babafal - pipa

És elkészültünk cirmikénk faldekorációjával. Imádom, így már olyan kis babás. Hétvégén Zsuzsiéktól kapunk még ágyhoz forgó játékot, meg egy-két nagyon tutter cuccot, de ez most így nekem nagyon tetszik:

Tegnap voltak izgalmaink, ugyanis reggel megérkezett a laborom és ezzel egy időben hívtak is a Mátyásföld Klinikáról, hogy menjünk be a kistarcsai kórházba, mert megugrottak a májértékek, amik ugye az epepangást okozzák. Egyébként ezzel egy időben az én viszketésem is már egy iszonyú elviselhetetlen szintre lépett, azaz már kb véresre vakartam a bőröm mindenütt és éjszaka kb egy hunyást nem aludtam emiatt. Így bementünk és soron kívül fogadtak és hát most így mégiscsak epepangás a pillanatnyi diagnózisom, és kaptam is rá gyógyszert. Ezáltal ma éjszaka már tudtam aludni, mondjuk úgy felére csökkent a viszketés. 
Cukor eredmény oké továbbra is így a diéta mellett, éhgyomri is és az egy órával utána mért is, illetve a súlyom 67,1 kg volt az előbb mérve. Baba nő, Kata fogy, nem annyira örülök, de több doktor is megnyugtatott, hogy ne aggódjak babóka elveszi, ami neki kell, ő a prior a testben.

Nincsenek megjegyzések: