2019. február 25., hétfő

31. hét

A héten már megérkeztek a 3. trimeszter tipikusnak mondható tünetei. Hozzátenném nem folyamatos, de vannak napok amik már érezhetően nehezebbek. Pl szombaton moziztunk, mint utolsó mozi babuci érkezése előtt, csak pár dolgot nem vettem elég hangsúlyosan számba indulás előtt. Egyik, hogy azért 2,5 órát már elég nehezen bírok ki pisilés nélkül, főleg ha esetleg manóka ráfekszik dolgokra, a másik, hogy ennyi időt egyszerűen nem tudok egy helyben ülni. A film felétől elkezdett már kényelmetlen lenni a mozdulatlan ülő póz, így kezdett fájni a hátam, illetve totál hirtelen ez idő alatt felvizesedtem. Mire vége lett a filmnek már éreztem, hogy a kéz ízületeimnél is feszül a bőr, illetve mikor otthon levetkőztem, láttam a lábamon, hogy a zokni nyomot hagyott.

A másik ilyen érdekes tünet, hogy visszatért a viszketés. Nem olyan vészes, illetve nem folyamatos, de néha nagyon zavaró tud lenni. Emiatt megint fogok szólni jövőhéten nődokinak, vagy a laborosnak, nehogy véletlen az epepangás nevű betegség álljon a háttérben. Egyébként nődokim legutóbb csak legyintett, mert ez felbukkanó szinten eléggé tipikus egy kismamánál.

Más nincs nagyon. Hétvégén beszereztünk egy csomó dolgot ikeából, illetve megrendeltem babucinak a kis babafészkét, egy mindenhova használatos plédet, és némi nemű dekorációt a falra:

Nincsenek megjegyzések: