2019. február 11., hétfő

29. hét

Na a héten megint bubuka behelyezkedett. Most megint valahogy keresztbe tette magát, illetve duplán is fordulhatott, mert szerintem eddig a háta volt fent, most meg a kezecskéi és a pocakja, ugyanis brutálisan látszik amikor megmozdul. De ez most nem jó póz, mert szerintem a "befordult fejjel lefelé pózon" kicsit túlfordult, azaz most konkrétan keresztbe fekszik, én meg néha úgy érzem szétszakadok, imádom ezt a kiscuncillát, de azért tudnék örülni, ha visszafordulna valami élhetőbb pózba. Persze kibírom még egy jó 10 hétig, ha kell érte mindent, de gyakorlatilag folyamatosan fáj.

Voltam védőnőnél, beírta a laborokat, és hát gyakorlatilag minden szinte negatív, tehát vizelet is (csodálkozott, h kicsi baktérium sincs), ellenanyag is, regisztrálta a hepatitisz negatív leletet - amit egyébként kell vinni szülőszobára, és hát a terheléses cukor pont határon... ezen időzött egy kicsit, hogy valami diétácska jó lenne, vagy legalábbis némi odafigyelés. Nagyjából ennyi. Vizesedés lassan kezdődik, mert már a gyűrűmet nem tudom hordani, de ez még nem olyan dagadás szerű (de sztem már ez fog következni hamarosan).

És végül, de nem utolsó sorban voltam nődokinál is (hétfőn, azaz ma). Babuka majdnem 1300 g, és nagyság alapján pontosan 29 hétnek megfelel, így továbbra is marad az április 28-i kiírt időpont. Méhszájam rendben van, továbbra is 3000-res, azaz zárt és magas. Készülünk a harmadik laborra, a cukor érték miatt ismételt terheléses lesz (már a harmadik). Mire jöttünk nődokihoz kisbabóka nagyon cuki pózt vett fel. Fejjel lefelé, és pontosan úgy helyezkedett mint egy kisbéka. Háta fent, lábacskái kezecskéi hajlítva.

A héten tervezzük lezárni a név kérdést.

Nincsenek megjegyzések: