2019. február 4., hétfő

28. hét

Halihó 3. trimeszter! Azt mondják innentől lesz igazán szopó a terhesség. Hát tulajdonképpen szerencsémre problémamentes időszak volt nekem szinte végig a második trimeszter, de azért a vége felé már kezd teher lenni a kis potyautasom. Ezt napközben egyáltalán nem érzem, inkább csak éjszaka, mikor nincs már jól eső póz az ágyban, vagy amikor már felkelni és lehajolni is kezd egyre nehezebb lenni.

A hétre nem volt semmi orvosi dolog. Babucika nagyon eleven, reggel ahogy kelek, kel ő is, ha beszélek neki (főleg ha begagyogok) már rugdosgat is. Újabban van pár póz, ami neki kényelmesebb szerintem, mint nekem, mert mintha ő keresztbe akarna hosszába nyújtózni. Szokott csuklani is, azt is érzem, illetve ha csak egy ujjal megsimítom a hasam, akkor szokta követni és az ujjamnál szokott rugdosgatni, vagy csak szimplán ott érinti a hasam. Szinte mindenre reagál, de ez így nagyon jó feedback, már kapcsolatban vagyunk így is és ez mégjobban erősíti a kötődést. Megmértem magam ma reggel, 66,6 kg vagyok, úgyhogy eddig 12,8 kg a pluszom... de a héten a védőnő is mérlegel majd, ott meg valszeg úgyis több leszek.
Családunk 3/4-ed része a képen :)
Felhő minta szerelemben vagyok, már több kis felhős cuccocskája is van. Olyan hihetetlen, hogy ezekben a kis ruhákban egyszer baba lesz, méghozzá az én kisfiam.


Megvettük a rácsoságyat is közben, Zsolti tegnap fel is építette, úgyhogy most már ez is készen áll:

Nincsenek megjegyzések: