2017. augusztus 1., kedd

Egészség pontról pontra

Gyógyászkodás időszakom van megint. Most elhatároztam, hogy végigmegyek az összes göngyölt gyógyász ügyemen. Hát már most szép összegnél tartok, mert pár fontos szűrésen már túl vagyok, de még a durvábbak vissza vannak. Mennem kell szájsebészetre végre elintézni a már 3 éve javasolt bölcsességfog eltávolításokat, illetve szeretnék egy pici szépészeti fogászkodást is. Ezenkívül itt a 16. kerületben szeretnék berendezkedni új dokikkal. SZTK-ba már bejelentkeztem (3 perc a lakásunktól), illetve már megvan a bőrgyógyász is. Most így gondolkodom, rendbe akarom tenni magam, ha szeretnénk családi projektra is gondolni a következő időszakban. Illetve még ha lehetne, szeretnék HPV oltást is. Mostanában volt pár egészségügyi problémám, úgyhogy most végig szeretnék menni szépen, szisztematikusan.

Egyébként gyermekáldást látok mindenhol, persze lehet csak én lettem érzékenyebb a baba témakörre, ami cseppet sem lenne fura, hiszen 34 éves vagyok, meg amúgy is érzem, hogy így is nagyon boldogok vagyunk, de családban lenne teljes az érzés. Haladunk a lakással, amennyire csak lehet, de sok cél van szinkronban, és hát a keretek végesek. Az éves tervem elvileg pontosan halad.

Összességében ennyire boldognak még sohasem éreztem magam, minden egyes nap hálát érzek a sorsnak, hogy így alakult minden, ahogy alakult. Nyugodt vagyok és kiegyensúlyozott, erre vártam mindig is.

Nincsenek megjegyzések: