2016. november 1., kedd

És közben elmúlt 11 év

Zs-nek szülinapja van ma, és halottak napja is. Úgyhogy ezentúl nekem ez már a halál és a születés napja is. Teljesen ikonikus, és tökéletesen szemlélteti a körforgást, amiben egyébként is hiszek. Meghalni nem tragédia, hanem az élet része, az állandó körforgásé, melytől ez az egészen annyira pontosan működik.

A mi történetünk viszont valójában nem most nyáron kezdődött, hanem több mint 10 éve, azt hiszem talán 13 éve is már. Zs 11 éve költözött ki Angliába, amit azt hiszem az akkori fejemmel még nem kezeltem sehogy, kicsit zavarodott és hebrencs voltam. Viszont azaz egy dolog akkor is állandó volt, ami most is, a figyelem... persze a magam módján. Hogy enyhítsem a honvágyát, készítettem neki egy karácsonyi videót, amiben az akkori (rettenetesen bonyolult) gondolataimat mondtam el neki, és ma ezt a szülinapján megismételtem, ugyanis bár a távolság kilométerekben ugyanaz, de érzésekben egészen más. Ezeket a videókat soha nem látta senki más, csak mi ketten :)

2016
2005
Azt hiszem büszke vagyok, hogy van egy ilyen történetem, mert ez azt hiszem nem általános, és megismételhetetlen, és valahol számomra szép is. Vannak emberek, akiket ha meglátsz az életben, az első pillantás után tudod, hogy ő az, hogy aztán az lesz-e, az lehet csak 11 év múlva derül ki. Az élet néha ilyen.

Boldog születésnapot :*

Nincsenek megjegyzések: