2016. október 27., csütörtök

Kedvenc ünnepem a karácsony

Kicsit korai ez a post, már eleve a karácsony gondolata még kb az üzleteken sem látszik, de köztünk már ez a téma, mivel nem tudunk mindennap találkozni (Zs Angliában él... még). Eddig nagyon szerencsésen jött össze, mert legutóbb két hetet találkoztunk egy huzamban, de azelőtt is nagyjából két hetente tudtunk találkozni. Viszont most már nekünk azon kell gondolkodni, hogy mikorra kell foglalni a gépet, na meg a melók és a szabik. Eddig a karácsony nekünk halva született ötlet volt, ugyanis Zs karácsonykor is és Szilveszterkor is dolgozik a beosztás szerint. Viszont pár napja kiderült, hogy az egyik ünnepet igényelheti szabinak. Nem tudom elmondani az érzést, amit a karácsony gondolatára éreztem. Eddig bele sem mertem gondolni, hogy mi együtt tölthetnénk, és hogy én megélhetem boldogságban a számomra legkedvesebb ünnepet. Még persze várunk visszajelzést, mert még csak az igényt nyújtotta be, de én nagyon boldog vagyok. Egyébként ez lesz az első szent este, melyet nem otthon töltöm a családdal, hanem a szerelmemmel. Tegnap így már elöntött a gondolat, hogy lesz saját Karácsonyfánk, meg csinálok karácsonyi vacsorát és minden.


Mondta Zs, hogy neki van ilyen giccses amcsi karácsonyi kötött pulcsija (mint a képen), mondtam neki, hogy mindenképpen hozza magával :D Szóval nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések: