2016. szeptember 4., vasárnap

Szárnyakon

Annyira, de annyira ritka, mikor azt tudod mondani, hogy minden tökéletes az életedben a maga tökéletlenségében. Tökéletesek a barátaid, tökéletes a munka, és tökéletes a magánéleted, még ha nem is tartasz ott ahol szeretnél, egyszerűen csak boldog vagy, és teljesen lényegtelen, hogy ez milyen környezetben történik. Ezek a dolgok belülről jönnek.
Annyi minden fejben dől el, sőt mostanában már kezdem azt hinni, hogy tök ugyanaz a dolog lehet szar is, meg fenomenális is, csak azon múlik, hogy mit gondolsz róla abban a pillanatban, lehet ezért fontos a pozitív hozzáállás, az optimizmus. Saját életed megrontója vagy elrontója tudsz lenni ezzel. Én pl most, hogy boldog vagyok, még azt sem élem meg rosszul, hogy albérletben élek, nem túl ideális környezetben. De a legjobb, hogy folyamatosan változik minden, mert az élet ilyen, folyamatos változásban élünk, és ha megérkezik a változás (ha csak nem az életed múlik rajta), akkor az lehet jó is, és ha megvan a lehetőség, akkor már csak rajtad múlik, hogy mit látsz benne meg.

Elfelejtettem a múlt hónap végéhez megjegyezni, hogy meglett a harmadik futási rekord is hó végére, egy havi rekord, 122 km. Elég jó hónapot zártam a kis hármas rekord csomagommal. Jövő héten ilyenkor félmaraton :) IMÁDOM! Felkészült vagyok :)

Nincsenek megjegyzések: