2016. szeptember 30., péntek

Szakmailag

Hát elég jó hetem van bakker! A világért sem szeretnék nagy arcúnak tűnni, de az elmúlt évem most azt hiszem meg lett koronázva. Ez egy visszacsatolás trió, és 2 napon belül jött az összes. Elsőként csak egy lájtos dolog, inkább csak jó érzés. Az egyik ügynökség, akivel együtt működöm nyert egy tendert, ennek ürügyén felkerült egy cikk a kreatív.hu-ra, ami önmagában persze nem jelent semmit, ám amikor a cikk vége felé érek, egyszercsak elkezdem olvasni saját referenciáikat, amelyeknek felét grafikailag én (azaz a cégem) készítettem.


Ezt követően még talán egy óra sem telt el, majd hív Szilvi (ügyfelem, marketing felelős), hogy képzeljem el, az új Auchan kártya és a GIGOGNE kampány (ami az új Auchan kártyához készült) a nemzetközi Oney most elkészült brandbookjának a szemléltető példájaként jelenik meg az arculati kézikönyvben. Ehhez érdemes tudni, hogy az Oney 11 országban van jelen, és pont az én anyagaim lett a követendő példa nemzetközileg :)


Ez elképesztően jó érzés, és valahol a szívem mélyén azt érezteti velem, hogy jó az út. Aztán még nincs vége a felsorolásnak. Pár órája kaptam egy mailt, melyben egy tavalyi kampányomról szóló cikket küldött el a projekt accountja, melyben arról írnak, hogy a kampány forgalom növekedést okozott a Sparnak. hozzátenném azért ez elég keményen a marketing stratégiának is köszönhető, de azért a tálalás az én munkám volt. És én most büszke vagyok... és mikor magam alatt leszek szakmailag, ezekre fogok gondolni :D

Nincsenek megjegyzések: