2015. június 28., vasárnap

Ismét vasárnapi meló

Én meg alig tudtam felkelni, és csak húzom az időt. nincs kedvem/erőm dolgozni, pedig muszáj, mert holnap két határidőm is van. De közeleg a július, közeleg a pihenés. Csak nem tudom elég motiváció-e hazamenni a fosba "pihenni" :/

Kibaszott perfekcionista vagyok mostanában. Onnan jöttem rá, hogy csinálom ezt a supermarketes anyagot, és látom mikor az ügynökség is hozzátesz valamit (pl egy anyagot küldtek, amiből termékeket kell majd kivennem, de már a kampány arculatommal csinálták), hibákat látok. Embereknél, akiket kurva jónak hittem, és felmagasztaltam azt látom, hogy kevesebbel is elégedettek, én meg csalódom bennük. Nem tudom hová vezet ez az út, de eddig egyetlen dolog, amiben még nem csalódtam, az saját magam, úgyhogy persze így fog tovább menni.

A héten visszamondtam egy új melót. Nah ilyen sem történt, hogy valamit ne vállaljak el, de úgy érzetem az elmúlt tapasztalataim után, hogy nemcsak az lényeg, hogy elvállalj egy munkát, hanem az is, hogy felelősséggel tedd. Így a supermarket kampány után úgy érzem, kell egy szünet. Kicsit pihennem kell. Át kell gondolnom mit akarok és azt hogyan, így most nem jó.

Nincsenek megjegyzések: