2015. június 21., vasárnap

3. kampány

Idén kicsit erős évem van melóban. Most készítem a 3. kampányom, és még csak az év felénél tartunk. Júliusban fog indulni nagy márkának készül, nagy kampány lesz, ez most eddig a legnagyobb. Úgyhogy fáradt vagyok. úgy volt, hogy csak a kulcs vizuált csinálom én, de aztán úgy belelendültünk, hogy az egészet én tolom végül, a videón és a sorsjegyen kívül. Nem firtatnám milyen napjaim voltak a héten... olyan is volt, hogy éjfélkor végeztem és reggel 4-kor keltem. Elég sok holtpont volt, és nagyjából mindenkit irigyeltem, aki kicsit lazábban él. Viszont ez mindenképpen szükséges volt referenciának, mert hogy őszinte legyek bár a pénz is motivált, de első sorban a referencia értékén volt a hangsúly. Következő hét is még zúzós lesz, aztán elvileg júliustól indul az egyik legismertebb supermarketben.

Ezzel együtt lelkileg kicsit megint túllőttem a célon. Volt motivációm, de mára már csak megint a futás maradt. Ma 6.20 perc/km-el végigfutottam 8,3 km-t. utólag láttam csak, hogy mit műveltem, ez közel egy másodperccel jobb idő, mint az átlagom. Ma még pihenek, aztán hétfőtől ismét indul a zúzda, és még ha minden igaz reggel 10-re megyek egy logo projektet átbeszélni valahova a belvárosba (mert ugye nem vagyok még elég terhelt).

Nagyjából ennyi, aztán meg szeretnék pihenni. Valahol.

Nincsenek megjegyzések: